دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک های روز

متن آهنگ کی از آمین



كی میشه مال من شی فقط به روی من بخندی
كی میشه هر چی بدی جلو ما دو تا بشه تسلیم

كی میشه یار من شی چشاتو رو بقیه ببندی
كی میشه یه روز برسه بهم بگی عاشقمی

منو ببین دیوونم بدون تو نمیتونم
منو ببین دیوونم بگو با تو میمونم

كی میشه یه روز برسه چشاش فقط مال من شه
كی میشه دستامو بگیره و اونم عاشقم شه


من هنوز دیوونم حالم بده میدونم
دل من تنگه و دارم واست میخونم



كی میشه مال من شی فقط به روی من بخندی
كی میشه هر چی بدی جلو ما دو تا بشه تسلیم

كی میشه یار من شی چشاتو رو بقیه ببندی
كی میشه یه روز برسه بهم بگی عاشقمی

كی میشه مال من شی فقط به روی من بخندی
كی میشه هر چی بدی جلو ما دو تا بشه تسلیم

كی میشه یار من شی چشاتو رو بقیه ببندی
كی میشه یه روز برسه بهم بگی عاشقمی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , muzik-download.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
muzik-download.loxblog.com